Start Over

Hej! 
 
Blåste bort dammet som samlats på min dator och tänkte börja om på ny kula här. Ge bloggen en ny chans så att säga. Ekat tomt på inlägg senaste månaderna, senast var jag i Crotaien och det var ju ett tag sen..
 
MEN! Om man ska sammanfatta vad jag hunnit med sen dess kanske..
 
Semestern tog slut och jobbet drog igång igen. För er som inte vet så är jag just nu på Scania, kör truck och försöker mest få dagarna att gå o pengarna att rulla in på kontot i slutet av månaden. 
Har hunnit med att träna MASSOR! Så mycket så att det slog lite slint i hjärnan, och i kroppen med för den delen. Satte upp ett strikt schema, tajtade till min kropp och fick lite mer muskler. Detta tyckte jag var ett bra koncept tills att jag blev sjuk. Fick halsfluss, en släng av lunginflammation, en rejäl förkylning o lite annat på köpet. Var borta från gymmet en månad men är på god väg tillbaka nu.
 
Jag har också tagit upp hästarna igen. Mitt i träningsuppehållet fick jag ett litet utbrott och insåg så smått att jag inte alls kan vara utan hästarna längre. Jag ifrågasatte vad sjutton jag gjorde på Scania och efter en del funderande fram och tillbaka så satte jag mig och gjorde en plan. En långsiktig sådan med små mål på vägen. Om allt går som jag tänkt mig så kommer detta att bli kanon! Mer än så säger jag inte just nu :)
 
 
Med denna lilla uppdatering så borde ni ha fått hyfsat koll på läget och då säger jag Godnatt. Imorgon bär det av till stallet efter jobbet. Mathildas två pållar ska ridas om det inte är för mycket snö..
 
 
 
 

Kommentera här: