Skåne

Godkväll!

I skrivande stund ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan. Trött efter en dag i bilen och en kväll på hästryggen.
Åkte från Mönsterås klockan 12 idag, fulltank i bilen o så rullade jag ner till Skåne genom ett lagom regnigt Sverige.

För er som undrar vart jag är någonstans så kan jag berätta att jag tog en tur ner till min fd hopptränare (när jag red ponny så det är några år sedan), o hennes familj. Var alldeles för längesen jag var här nere sist och nu när Jack (hennes son, en gammal kompis till mig) var hemma från Tyskland igen så tänkte jag att han kan få dela med sig av sin kunskap som han fått efter dom månaderna han var iväg. Två flugor i en smäll så att säga👍🏼

Ikväll red jag alltså två av hans hästar, Pia och en annan stor brun sak som jag tappat namnet på för tillfället. Och nog fick jag jobba! Trött o svettig och hungrig efter två pass i ridhuset. Men kul är det att få rida lite ordentligt igen!
Imorgon blir det resterande, förhoppningsvis kan han ta några kort med som kan dyka upp här sen också😊


Nu ska jag släcka! Godnatt

Inte förrän jag kom ner till Skåne blev det lite sol..

Kommentera här: