Hoppträning

Åh jag är så galet trött! Hade velat sova tidigt varenda kväll denna veckan men ibland går inte det. För mycket saker att göra innan..
Idag har vi iallafall varit på hoppträning med Toppen, 4års hingsten. Han var lite off, troligtvis pga att han växer igen, han kommer bli stor! Han skötte sig bra iallafall, men tycker att det är lite jobbigt just nu med allt växande o kliande i tänder osv.
Jag skötte mig ok från min sida också. Gjorde en liten sammanfattning i huvudet på hur det gick, vad som hände och vad man kan förändra. Jag vet vad jag hade kunnat göra annorlunda och vad jag kan tänka på i fortsättningen, men för övrigt kändes min ridning okej. Om man ska va gnällig så kunde jag vart lite mer på honom redan från första början, men det är en sån sak som man kommer på i efterhand och då är det redan försent..

Kolla gärna in den korta videon på instagram! @linnfungmark är det bara att klicka in på isåfall👍🏼

Kommentera här: