Bra start

Jag har märkt en sak. Jag äter vanligtvis en bra frukost med mycket protein och bra kolhydrater som jag klarar mig rätt långt på, dvs nästan fram till lunch. Idag hade vi ingenting ätbart (enligt mig) hemma så slängde i mig en skål flingor och mjölk samt ett glas oboy, och fyy vilket bitchigt dåligt hemskt humör jag är på! Det har inte påverkat mig såhär innan men efter att jag tog tag i kost och träning på ett helt annat sätt så märker jag verkligen skillnad på när jag äter som jag ska och när jag inte gör det (som i detta fall). Sjukt..

La mig i solen för att jag inte kände för att göra någonting. Borde egentligen laga nån mat men känner inte för det heller så det får bli en annan gång. (Ja det hjälper troligtvis att få i sig någon form av näring men orkar inte)

Kommentarer:

1 Anonym:

Gnäll, är man hungrig så äter man!

Svar: Har gjort det nu😏
Linn Fungmark

Kommentera här: